2012. január 4., szerda

Látogatóban Botond munkahelyén

Persze nem én mentem látogatóba.. én dolgozni mentem, de Huba ma járt először a Befiben. A terv úgy nézett ki, hogy Hubát egy kicsit szocializáljuk... ott mindig nagy a nyüzsi, akad majd egy-két gyerek, kolléga, aki ad neki egy kis jutalomfalatot megerősítés gyanánt.
De természetesen a laza ismerkedős jelenlét hirtelen kész terápiás foglalkozássá változott. A gyerekek ki voltak éhezve a kutyás játékokra... Egy kis pacsi osztás jutalomért még belefér, gondoltam... de a gyerekek ezt másképpen gondolták, na meg Huba is! Eleinte "fel volt pörögve". De ahogy jöttek a feladatok egyre nyugisabbá vált... még a végén egyszerűen elaludt a gyerekek gyűrűjében.
Az egyik kislány azt mondta, idézem: "Tisztára jó volt játszani Hubával!"

Pacsi osztás

 Apport

Kalóz játék

Mondókás

A mese alatt elaludt (na meg a simogató kis kezek alatt...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése